1. Ga naar navigatie
  2. Bekijk inhoud van de pagina
  3. Ga naar zoeken

Algemene voorwaarden en gebruik website

 

Algemeen

U kunt onze website anoniem bezoeken zo vaak als u wilt zonder uw persoonlijke informatie (zoals uw naam, adres of e-mailadres) te moeten afgeven. Wij verzamelen geen persoonlijke informatie van u tenzij u dit nadrukkelijk zelf aanbiedt, wij beschermen die gegevens die u ons aanbiedt. Met uw toestemming verzamelen wij informatie bij online aanvragen van informatie (formulieren en nieuwsbrieven) om u daarmee van dienst te kunnen zijn. Door deze website te gebruiken, accepteert u de voorwaarden van dit privacybeleid.

 

Persoonlijke informatie

Wij verzamelen geen persoonlijke informatie van u tenzij u die zelf aan ons verstrekt. De informatie die u verstrekt, wordt enkel gebruikt voor het doel waartoe u deze hebt gegeven. Wij vragen u niet meer informatie te verstrekken dan nodig is om u onze diensten via deze website effectief aan te kunnen bieden. Wij geven geen informatie door aan derden, tenzij dat nodig is om de dienst die u heeft aangevraagd te kunnen leveren (zie bijvoorbeeld onder het kopje Aanmeldingen voor bijeenkomsten en/of symposia)

 

Informatie die wij verzamelen en hoe wij die gebruiken

E-mailnieuwsbrief

Wanneer u zich aanmeldt voor een e-mailnieuwsbrief, vragen wij u uw naam en e-mailadres in te vullen. Deze gegevens worden gebruikt om u de nieuwsbrief per e-mail te versturen en te zorgen dat u daarmee relevante informatie toegestuurd krijgt. Alle gegevens zijn op een veilige plaats opgeslagen. Al onze e-mailnieuwsbrieven bevatten een instructie en een link waar u zich kunt 'uitschrijven' voor de betreffende nieuwsbrief.

 

Aanmeldingen voor bijeenkomsten en/of symposia

Wanneer u zich via een inschrijfformulier op onze website aanmeldt voor een bijeenkomst en/of een symposium, wordt u mogelijk om meer informatie gevraagd. Dit is afhankelijk van welke informatie nodig is om uw deelname aan het symposium of de bijeenkomst effectief te laten verlopen en u te verzekeren van deelname.

Deze informatie wordt beveiligd opgeslagen en indien nodig gedeeld met derden (het instituut en/of locatie waar de bijeenkomst of het symposium plaatsvindt).

 

Contactformulier

Om contact op te nemen met Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden, kunt u gebruik maken van het 'contactformulier'. Wij vragen u daar uw naam en e-mailadres in te vullen. Uw e-mailbericht komt dan binnen bij onze afdeling DIV (documentaire informatie voorziening) en zij sturen uw bericht naar de verantwoordelijke. 

 

Privacyreglement

Het bovenstaande is vertaald in het zogenaamde Privacyreglement.

 

Dit reglement geeft duidelijkheid (zowel aan cliënten als aan werknemers) over de wijze waarop VGGM, met inachtneming van de AVG, de verwerking van persoonsgegevens uitvoert/moet uitvoeren. Hierin komen ook onderwerpen zoals bijvoorbeeld de informatieplicht aan betrokkenen, het verstrekken van gegevens aan derden en bewaartermijnen aan de orde. Het privacyreglement is te vinden op onze website.


Je hebt javascript niet aan staan, of je browser ondersteunt geen javascript.

Deze website komt beter tot z'n recht wanneer javascript beschikbaar is. Ook Flash is niet beschikbaar zonder javascript.